زبان سرای مدرسین

ساخت وبلاگ

یادگیری زبان در کودکان

یادگیری زبان طبیعی است و نوزادان با توانایی یادگیری آن متولد می شوند

 

زبان کودکان

در کلاس اوایل کودکی ، سکوت طلایی نیست. کلمات گفتاری فرصت هایی برای یادگیری است که باید در طول روز انجام شود - به خصوص هنگام مکالمه بین کودکان و بین معلمان و کودکان.

زبان بشر روشی قابل توجه برای برقراری ارتباط است. هیچ شکل دیگری از ارتباطات در دنیای طبیعی در این مدت کوتاه اطلاعات زیادی را منتقل نمی کند. جالب تر این است که در سه سال كودك می تواند زبان را بشنود ، تقلید كند ، اكتشاف كند ، تمرین كند و سرانجام نیز یاد بگیرد.

منبع

آموزش زبان
هیچ کد ژنتیکی وجود ندارد که کودک را به سمت انگلیسی یا اسپانیایی یا ژاپنی صحبت کند. زبان آموخته می شود. ما با ظرفیت ایجاد صداها متولد شده ایم و ژنتیک ما به مغز ما اجازه می دهد تا بین صداها و اشیاء ، اقدامات یا ایده ها ارتباط برقرار کند. ترکیب این قابلیت ها امکان ایجاد زبان را فراهم می آورد. برای تلفن های موبایل معنی دارد. صدای مهربان "مادر - مادر" نوزاد ، مادر می شود و سپس مادر می شود. در سال های اول زندگی کودکان گوش می دهند ، تمرین می کنند و یاد می گیرند. صداهای جالب سرگرم کننده یک کودک نوپا در جوان (به صورت پچ پچ به ظاهر بی معنی) واقعاً الگوبرداری از ریتم ، لحن ، حجم و عبارات غیر کلامی است که در ما مشاهده می کند.

 

زبان - با تمام پیچیدگی های باشکوه آن - یکی از بزرگترین هدایایی است که به فرزندان خود می دهیم. با این حال ، ما غالباً ارتباط کلامی خود را با کودکان به صورت گاه به گاه انجام می دهیم. این یک تصور غلط است که کودکان زبان را منفعلانه می آموزند. دستیابی به زبان محصولی از یادگیری فعال ، تکراری و پیچیده است. مغز کودک در طی دستیابی به زبان در شش سال اول زندگی ، بیشتر از هر توانایی شناختی دیگری که برای دستیابی به آن کسب می کند ، یاد می گیرد و تغییر می کند. وقتی بزرگسالان مشارکت فعال دارند این روند یادگیری برای کودکان بسیار ساده تر خواهد بود!

بزرگسالان با صحبت با آنها به کودکان در یادگیری زبان کمک می کنند. این اتفاق می افتد که یک مادر با فرزندش گفتگو کند و با او گفتگو کند. این اتفاق می افتد که یک پدر ، داستان شکسته ، قاطع و نفس گیر 3 ساله اش را می شنود. این اتفاق می افتد که یک معلم با صبر و حوصله دستورات خود را به دانش آموز بی توجه تکرار کند.

 

کار با تأخیر در زبان
برای معلمان در کلاسهای اولیه کودکی بسیار متداول است که کودکانی دچار تأخیر در گفتار و زبان شوند. روند یادگیری زبان از بسیاری جهات قابل اختلال است. این موارد می تواند شامل مشکلات شنوایی ، مشکلات در ایجاد ارتباط بین دید و صدا ، نقص توجه و سابقه ای محدود از تجربه باشد. مهارت های زبان کودک به طور مستقیم با تعداد کلمات و مکالمات پیچیده ای که با دیگران دارند ارتباط دارد. برای یادگیری رابطه بین صداها و اشیاء - کودک باید بشنود. و سپس ارتباط بین صدا و آنچه را که نماد آن است برقرار کنید. اگر كودكی چند كلمه را بشنود ، اگر كودكی به ندرت خوانده شود ، به او آواز بخواند یا با او صحبت كند ، رشد عادی نخواهد داشت. کودکانی که در محیط های فقیر کلامی و شناختی رشد می کنند ، تأخیر در گفتار و زبان دارند. در شرایط شدیدتر ، کودکانی که از مراقبان خود غافلند و به ندرت با آنها صحبت می شوند ، می توانند مهارتهای گفتاری و زبانی کاملاً توسعه نیافته داشته باشند.

 

خوشبختانه قسمت هایی از مغز که مسئولبه شکل آنلاین یادگیری زبان است بسیار چاق کننده هستند. با توجه به فرصت هایی برای شنیدن ، صحبت کردن و مکالمه های پیچیده ، این کودکان می توانند به این نتیجه برسند. چالش معلم كودكان اين است كه مطمئن شويم كه اين كودكان فعاليت هاي زباني متناسب با توسعه دارند. این مهم است که نگرانی ها در مورد مهارت های تأخیر در زبان با خانواده و سایر پرسنل مدرسه به منظور تشخیص صحیح دلایل احتمالی در میان گذاشته شود. بسیاری از والدین بی تجربه هستند و ممکن است از رشد زبان "عادی" در هر سنی معلوم نباشند. کلاسهای درس در اوایل کودکی یکی از مهمترین تنظیمات برای شناسایی زود هنگام مشکلات زبان است.

 

آنچه شما می توانید انجام دهید


رفقا مکالمه ایجاد کنید. با کودکان صحبت کنید و آنها را تشویق به گفتگو با یکدیگر کنید. چندین بار در طول روز ، به کودکان کمک کنید تا در مورد موضوعات مختلف با دوستان خود در گفتگو صحبت کنند. مباحث ممکن است شامل آنچه در طول آخر هفته انجام داده اند ، آنچه که در مورد یک داستان فکر می کنند ، آنها می دانند که آنها را به یاد شخصیت در کتابی می اندازد که فقط برای آنها خوانده اید.

کلمات را با موضوع معرفی کنید. از بازی های کلمه ای استفاده کنید تا کودکان به یادگیری قافیه ، درک متضادها ، یافتن هر چه بیشتر کلمات برای توصیف یک شیء و یادگیری نام اشیاء جدید کمک کنند. شما می توانید با انتخاب یک موضوع برای راهنمایی این موضوع ، این موضوع را جالب تر کنید. به عنوان مثال ، یک وعده غذایی خوشمزه را در کلاس درس بپزید و کلماتی از قبیل ملاقه ، کرنر ، کولر و تخته برش را کشف کنید.

 

 

کودکان را در تمرینات گوش دادن درگیر کنید. ما غالباً فراموش می کنیم که زبان پذیرای و بیان است. اطمینان حاصل کنید که کودکان فقط کلمات را تقلید نمی کنند و یاد می گیرند چیزها را بگویند. ضروری است که کودکان گوش فرا دهند ، دقیق دریافت کنند و آنچه را که می شنوند بطور مؤثر پردازش کنند. تمریناتی را در جایی انجام دهید که از کودکان خواسته می شود آنچه را که شنیده اید ، تکرار کنند. به کودکان بخواهید عناصر اصلی یک داستان یا یک فعالیت را با هم مرتبط کنند. و به کودکان توجه کنید که اهمیت گوش دادن به دوستان مکالمه خود را دارند.

 

بازی های ریاضی عشق طبیعی کودکان را به اعداد نشان می دهد. با گذار دانش آموزان به سال تحصیلی جدید ، به آنها کمک کنید تا مهارت های خود را با برخی از این بازی های سرگرم کننده و موثر تیز کنند.

5 دقیقه
1. سیمون می گوید ، "هندسه!"
این بازی سنتی را با استفاده از کودکان ادامه دهید تا شرایط هندسی زیر را با استفاده از بازوهای خود نشان دهید: خطوط موازی و عمود بر آن. زاویه حاد ، درست و چاق کننده. و زوایای 0 ، 90 و 180 درجه.
چالش: سرعت فرامین را افزایش دهید و ببینید آیا دانش آموزان شما می توانند به کار خود ادامه دهند!

 

1. سیمون می گوید ، "هندسه!"
این بازی سنتی را با استفاده از کودکان ادامه دهید تا شرایط هندسی زیر را با استفاده از بازوهای خود نشان دهید: خطوط موازی و عمود بر آن. زاویه حاد ، درست و چاق کننده. و زوایای 0 ، 90 و 180 درجه.
چالش: سرعت فرامین را افزایش دهید و ببینید آیا دانش آموزان شما می توانند به کار خود ادامه دهند!

 

2. 'دور بلوک
بگذارید دانش آموزان در یک مربع بایستند. به یکی از آنها توپ و چالش ریاضی بدهید که به لیستی از پاسخ ها نیاز دارد ، مانند شمارش توسط دوتایی یا نامگذاری اشکال که دارای زوایای مناسب است. قبل از اینکه دانشجو پاسخ دهد ، او توپ را به شخص کنار خود منتقل می کند. کودکان توپ را هر چه سریعتر در اطراف مربع عبور می دهند و دانش آموز قبل از بازگشت توپ به او باید جواب را بدهد.
چالش: وقتی جواب درست داده می شود ، كودكی كه توپ را در اختیار دارد باید به چالش بعدی پاسخ دهد و توپ را به دور دایره در جهت مخالف ارسال می كند.

 

3. تندرست Sums
یک توپ ساحل را با شماره ها بپوشانید (از یک نشانگر دائمی یا برچسب های چسبنده استفاده کنید). توپ را به یکی از دانش آموزان بزنید و به شماره تماس بگیرید که انگشت شست راست او را لمس کنید. او این کار را به دانش آموز بعدی می کند که همین کار را انجام می دهد و سپس شماره خود را به نفر اول اضافه می کند. پنج دقیقه ادامه دهید و مبلغ را ضبط کنید. هر بار که بازی را انجام می دهید ، مبلغ را به یک نمودار اضافه کنید. در کدام روز به بالاترین مبلغ رسیدید؟ پایین ترین؟
چالش: از کسری ، اعشار یا ترکیبی از اعداد صحیح منفی و مثبت استفاده کنید.

4. نظرسنجی نی
یک سؤال بپرسید و بگذارید دانش آموزان با قرار دادن نی در یکی از چندین فنجان پلاستیکی که هر کدام دارای یک پاسخ متفاوت هستند رأی دهند. بعدا ، دانش آموزان جوان تر می توانند نتایج را نمودار کنند ، در حالی که بچه های بزرگتر نسبت و درصد را برای هر پاسخ محاسبه می کنند.
چالش: اگر کل بدنه مدرسه نظرسنجی می شد و با فرض اینکه هر پاسخ همان درصد آرا را کسب می کرد ، در هر جام چقدر آرا وجود خواهد داشت؟ اگر شهر شما رأی داده شود چه؟ وضعیت شما؟ ایالات متحده آمریکا.؟

 

5. معادلات تراشیدن
یک دستمال خامه ای اصلاح شده را روی میز هر دانش آموز قرار دهید و آنها را با "نوشتن" در کرم معادلات حل کنید.
چالش: از دانش آموزان بخواهید مشکلی را حل کنند. بر روی سیگنال خود ، آنها را به میز مجاور خود بچرخانید و آن مشکل را حل کنید. به بچه ها بخواهید قبل از شروع دور جدید ، پاسخ ها را در میزهای خود بررسی کنند.

 

 

زبان سرای مدرسین...
ما را در سایت زبان سرای مدرسین دنبال می کنید

برچسب : انگلیسی, زبان, مکالمه, آموزش, نویسنده : زبان من intertek بازدید : 346 تاريخ : يکشنبه 15 دی 1398 ساعت: 1:05

انگلیسی

 

 

20 کلمات واژگان واژگان بزرگ روز ولنتاین برای زبان آموزان انگلیسی
1. برای معاشقه (فعل)
اگر با کسی لاس می زنید ، با آنها بازیگوش هستید زیرا به آنها جذب می شوید و می خواهید نشان دهید که آنها را دوست دارید. با صحبت کردن به عنوان مثال می توانید به چند روش مختلف معاشقه کنید. "شما امروز خیلی زیبا به نظر می رسید!" یا با متن یا ارتباط نوشتاری (به عنوان مثال "دوست داشتید که چگونه امروز در کلاس لبخند می زدید.")).

نکته: وقتی ما "عشق" را با متن یا پیام های فوری می نویسیم ، ممکن است برخی از افراد "luv" را بنویسند. این صحیح نیست و در فرهنگ لغت وجود ندارد ، اما ممکن است آن را در فیس بوک ، توییتر یا پیام های متنی مشاهده کنید. (به عنوان مثال "دوست شما").

نکته اضافی: وقتی پیامی را با "xox" امضا می کنیم به معنای آغوش و بوسه است ، یا می توانیم فقط با یک بوسه ‘xxx به یک پیام پایان دهیم."

"به ربکا معاشقه کن با کریگ نگاه کن. خیلی واضح است که او را دوست دارد. "

"اینطور نیست؟ اما به او نگاه کن ، او دوباره در حال معاشقه است! "

نکته اضافی شماره 2: لاس زدن همان چیزی است که ما با کسی می گوییم که بسیار لاس می زند. بعضی از افراد لاس زدن طبیعی هستند و فقط دوست دارند بازیگوش باشند. با این حال ، شما باید مراقب باشید که به کسی تصور اشتباهی ندهید زیرا واقعاً فکر می کند که به آنها علاقه دارید.

"آیا شب گذشته جک را در مهمانی دیدی؟"

"بله ، او با همه دختران گپ می زد و می خندید. همه آنها فکر می کنند که او آنها را دوست دارد. "

"بله ، او چنین معاشقه ای است!"

 

2. برای خرد کردن کسی (عبارت)
اگر کسی را عصبانی کرده اید ، به این معنی است که آنها را دوست دارید و دوست دارید این فرصت را داشته باشید که بیشتر از آنها دوست باشید.

"آیا می دانید مایک کجاست؟"

"نه ، چرا میپرسی؟"

"اوه دلیلی نیست!"

"ها! شما نمی توانید مرا فریب دهید ، چنین خرد بزرگی به او دارید! "

"آیا این آشکار است؟"

نکته: علاوه بر این می توانید بگویید که به کسی قهر می کنید و دقیقاً به همین معنی است اما در بین نوجوانان رایج است.

"من در حال خرد کردن سام خیلی بد هستم!"

"واقعاً؟ چرا شما او را در تاریخ نمی پرسید؟ "

"به هیچ وجه ، من نمی توانم این کار را انجام دهم! اگر او بگوید "نه" چه می شود؟ "

3. آیا دوست دارید با من بیرون بروید؟ (عبارت) -or- آیا دوست دارید با من بیرون بروید؟
(رسمی تر) آیا شما واقعا کسی را دوست دارید و می خواهید زمان بیشتری را با آنها سپری کنید؟ شاید شما بخواهید از آنها بخواهید که به یک فیلم بروند یا برای صرف شام بروند ، اما شما مطمئن نیستید که چگونه به آنها انگلیسی بخواهید. هرگز نترس ، این عبارت بسیار ساده است و پرسیدن واقعی این مشکل است.

"سلام ، جولی!"

"هی راب!"

"ار ، من تعجب کردم که آیا می خواهید شنبه شب با من بیرون بروید. یک گروه عالی در ناهار بازی می کند ... "

"حتما چرا که نه؟ من دوست دارم برم! "

"عالی ، باید شما را در حدود 8 انتخاب کنم؟"

"این برای من خوب به نظر می رسد!"

 

4. Serenade (فعل / اسم)
در قدیم ، مردان عاشقانه با نوازندگی یا خواندن یک قطعه موسیقی عاشقانه سعی می کردند بر عشق خود پیروز شوند. غیر معمول نیست که گروهی از خوانندگان و افرادی که در یک روز خاص مانند روز ولنتاین شما را سرگرم می کنند در حال قدم زدن در رستوران ها هستند. در بخش هایی از اروپا ، نوازندگان در خیابان های سنگی قدم می زنند که به زوج های عاشق آواز می خوانند و زمینه عاشقانه مناسبی را ایجاد می کنند.

"کجا به وعده غذایی روز ولنتاین خود رفتید؟"

"ما در شهر به مکزیک جدید رفتیم."

"چطور بود؟"

وی گفت: "این عالی بود ، تا اینکه ما یک زن و شوهر از مردان در حال گیتار در سامبراروس سیراب شدیم. همه به ما نگاه می کردند و من قرمز روشن می رفتم. من خیلی خجالت کشیدم! "

5. جدول برای دو (عبارت)

 

آیا قصد داشتن یک شام عاشقانه ویژه را با دوست خود دارید؟ خوب ، وقتی این کار را کردید ، حتماً از پیشخدمت یک میز برای دو نفر بخواهید. وقتی برای صرف شام در رستوران می روید ، کارکنان معمولاً از شما می پرسند که چند نفر در مهمانی شما حضور دارند و این دقیقاً همان چیزی است که شما به آن پاسخ می دهید.

با استفاده از واژگان صحیح برای همه چیز ، تاریخ خود را با دوست دختر خود درست کنید و مطمئناً او را با انگلیسی عالی خود تحت تأثیر قرار خواهید داد!

"عصر بخیر و به استقبال Fancesco خوش آمدید."

"عصر بخیر ، لطفاً یک میز برای دو نفر دوست داریم."

"مطمئنا ، لطفا مرا دنبال کنید!"

6. تحسین کردن (فعل)
تحسین کردن کسی به معنای این است که به آنها نگاه می کنید ، به آنها احترام بگذارید و در بعضی موارد آنها را دوست دارید. بسته به شرایط ، می توانید تعدادی از افراد مختلف را تحسین کنید. شما می توانید دوست پسر یا دوست دختر خود را تحسین کنید (که این یک احساس قوی تر است) یا می توانید والدین خود را تحسین کنید (به آنها احترام بگذارید) زیرا آنها یک کار عالی انجام داده اند تا شما را بزرگ کنند. برخی افراد حتی افراد مشهور را تحسین می کنند (نگاه می کنند) و می خواهند درست مثل آنها باشند.

"عزیزم ، من به شما رقص می کنم! من فقط دوست دارم تماشای حرکت شما باشم. "

"اوه پل ، شما خیلی شیرین هستید."

 

من مادرم را به خاطر هر کاری که انجام داده تحسین می کنم. او یک زن قوی است و برای خانواده ما سخت تلاش کرده است. "

 

"من فقط لیدی گاگا را دوست دارم ، او بهترین خواننده است!"

"واقعاً؟ چرا او را خیلی تحسین می کنی؟ خوانندگان بهتر و مدل های نقش آفرینی وجود دارند. "

 

7. Admirer (اسم)
Admirer از فعل "تحسین" می آید و مربوط به کسی است که این عمل را انجام می دهد. اگر کسی را تحسین کنید ، تحسین کننده هستید. در روز ولنتاین ، دریافت کارت روز ولنتاین بدون نام معمول نیست و در عوض آن را از تحسین مخفی خود می گوید. یک تحسین مخفی شخصی است که ممکن است خیلی خجالت زده یا خجالتی به شما بگوید که آنها شما را دوست دارند و ترجیح می دهند ناشناس بمانید.

"سلام جین ، کارت شما از کجاست؟"

"هیچ نظری ندارم. من امروز صبح آن را در قفسه خود پیدا کردم! "

"اوه ، هیجان انگیز ، شما یک تحسین مخفی دارید."

8. معدن باشید (عبارت)
این یک خط مشترک در کارت روز ولنتاین است. شخصی که آن را برای شما (تحسین کننده شما) ارسال می کند شما می خواهد بداند که آنها شما را دوست دارند و دوست دارد احتمالاً با شما رابطه برقرار کند. این یک روش زیبا برای گفتن "من به تو هستم!" این عبارتی است که فقط در روز ولنتاین استفاده می شود. با این حال ، اگر کمی از Casanova هستید ، می توانید هر نامه عشق را برای آن بنویسید.

"من هیچ ایده ای ندارم که روی کارت روز ولنتاین که الیویا را خریده ام بنویسم."

"آیا او را دوست داری؟"

"بله حتما."

"خوب ، پس از آن فقط کارت" روز خود را بنویسید "مانند کارت روز ولنتاین."

"مطمئنی؟"

"البته ، او آن را شیرین خواهد یافت!"

نکته: یکی دیگر از عبارات عاشقانه یا سلام در کارتهای روز ولنتاین "آیا شما ولنتاین من خواهید بود؟" است که دقیقاً به معنای "مال من باشد" باشد.

9. دسته (اسم)
دختران فقط دوست دارند یک دسته گل دریافت کنند و دادن آنها یکی از عاشقانه ترین ژست هایی است که یک پسر می تواند انجام دهد. دسته گل ، مجموعه ای از گل ها است که به هم گره خورده و در یک کاغذ زیبا با روبان اطراف آنها پیچیده شده است. بعضی از بچه ها دسته هایی می دهند و بعضی دیگر ترجیح می دهند گل رز قرمز تکی ببخشند - هر کاری که می کنید مطمئناً باعث خوشحالی دوست دختر شما خواهد شد.

"چه دسته گل زیبایی از آنجل."

"میدانم. پیت آنها را به من داد. "

"اوه ، او بهترین دوست پسر جهان است ، شما خیلی خوش شانس هستید!"

10. شام شمعدانی (عبارت اسم)
این شاید یکی از رمانتیک ترین لحظاتی باشد که می توانید با همسر خود بگذرانید. تصور کنید که در گوشه یک رستوران رمانتیک با موسیقی نرم پخش می کنید و کم نور را با شمع های روی میز روشن می کنید - این یک شام شمع و سناریوی مناسب برای مرد است که از دوست دختر خود بخواهد با او ازدواج کند. ...

"شما و سیمون برای روز ولنتاین امسال چه برنامه ای دارید؟"

"اوه شما سیمون را می شناسید - او خیلی رمانتیک است و یک شام شمع عاشقانه را در رستوران برنامه ریزی کرده است."

"کدام رستوران؟"

 

"هیچ نظری ندارم. او به من گفت تعجب آور است! "

11. آب نبات (اسم)
چه کسی آب نبات را دوست ندارد؟ فروشگاه های شیرین و شکلات در این روز ویژه درآمد زیادی کسب می کنند. آب نبات به هر نوع شیرینی یا شکلات اشاره دارد. اگر شریک زندگی شما دندان شیرین دارد (عاشق چیزهای شیرین است) ، در روز ولنتاین به آنها هدیه آب نبات بدهید!

"آیا دان برای شما روز ولنتاین چیزی خریده است؟"

"بله ، او واقعاً مرا خراب کرد. او یک جعبه آب نبات بزرگ برای من خرید و ما امروز برای شام شمع عاشقانه بیرون می رویم! "

"عالی به نظر می رسد!"

12. عزیزم (اسم)
اگر به کسی عزیز می گویید ، به این معنی است که آنها را دوست دارید. این یک روش دیگر برای گفتن "عشق" یا "عزیزم" یا "عزیزم" است.

"سلام عزیزم. امشب چه کار میکنی؟"

"هنوز هیچ چیز ، چرا شما برنامه ریزی کرده اید؟"

"اوه ، خب تعجب آور است ، بعداً خواهید فهمید. فقط ساعت 6 بعد از ظهر آماده باشید. امروز عصر و من شما را از خانه انتخاب خواهم کرد. "

نکته: دوستان زن همچنین می توانند یکدیگر را "عزیز" بنامند. این بدان معنا نیست که آنها عاشقانه درگیر هستند ، اما این فقط راه دیگری برای مراجعه به شخصی به عنوان دوست خوب به جای استفاده از نام آنها است.

میشل: نگران آشپزی هر چیزی نیستم که با خودم غذا و شراب بیاورم.

کیرا: اوه ، شما چنین عزیزم. بدون تو چه کار می کنم؟

میشل: خوب این کاری است که بهترین دوستان وقتی دوستشان بیمار است انجام می دهند.

 

13. برای درگیری (عبارت)
اگر درگیر شوید ، این بدان معنی است که شریک زندگی تان از شما خواسته است که با آنها ازدواج کنید و شما گفتید بله. اکنون انگشت نامزدی را بر روی انگشت خود می پوشید ، و قصد دارید عروسی خود را تنظیم کنید.

"چه مدت شما بچه ها اکنون ملاقات کرده اید؟"

"دو سال. اما در واقع ما چند شب قبل درگیر شدیم. "

"واقعاً؟ این عالی است ، تبریک می گویم آیا فکر می کنید وقتی ازدواج می کنید؟ "

"نه. هنوز نه."

نکته: درگیر (صفت) شخصی که مشغول فعالیت است بزودی ازدواج خواهد کرد و تعهد به پیاده روی راهرو را با شریک زندگی خود انجام داده است.

"سلام! اسم شما چیست؟ "

"لیزا"

"سلام لیزا ، من پل هستم!"

"سلام!"

"بنابراین ، شما بسیار زیبا هستید! تو اینجا چیکار می کنی؟ "

"من تنها اینجا نیستم! من واقعاً درگیر شده ام و این توسط نامزد ایستاده در آنجا است. "

14. حلقه نامزدی (اسم)
وقتی شخصی از شخص دیگری می خواهد با او ازدواج کند ، اغلب هدیه حلقه نامزدی (معمولاً با الماس) می دهد. این حلقه نمادی از تعهد آنها به یکدیگر است. کسی که حلقه دریافت می کند ، آن را بر روی انگشت خود (همان انگشتی که حلقه عروسی در آن می رود) قرار می دهد تا به همه افرادی که در آن مشغول هستند نشان دهد.

"سلام ژان! تبریک می گویم که تعامل خود را! "

"خیلی ممنون."

"شرط می بندم شما الان خیلی هیجان زده اید! بیایید حلقه (نامزدی) را ببینیم. "

"در اینجا است" (نشان دادن انگشت او)

"وای!"

 

15. عاشق شدن (عبارت)
آیا می دانید قبل از ازدواج ، یک فرد عادی هفت بار در زندگی عاشق می شود؟ عاشق شدن بدان معنی است که احساسات شما رشد می کند و شما از دوست داشتن فرد به داشتن احساس بسیار قوی تر و پرشور نسبت به آنها می روید.

"مامان ، کی و پدرت عاشق شدی؟"

"برای من ، در نگاه اول عشق بود! به محض اینکه با پدرت آشنا شدم ، می دانستم که می خواهم با او ازدواج کنم. "

نکته: عشق در نگاه اول به معنای این است که به محض ملاقات با آنها احساس محبت کنید. بعضی از مردم در نگاه اول به عشق اعتقاد ندارند ، اما عاشقان واقعی این کار را می کنند.

16. نامزد (اسم)
نامزد (شخصی که به وی گفته می شود) یک نامزد است. اگر یک "e" اضافی به انتهای "نامزد" (نامزد) اضافه کنید ، این مربوط به یک زن درگیر است. این کلمات از زبان فرانسوی - زبان عشق آمده است!

"چرا اینقدر عصبی میشی؟"

"مادر و پدر برای اولین بار فردا با نامزد من ملاقات می کنند."

"نگران نباشید خوب خواهد بود!"

"امیدوارم چنین باشد ، این مردی است که با او ازدواج خواهم کرد."

17- ضربان قلب (اسم)
جانی دپ ، برد پیت ، اورلاندو بلوم و رایان گاسلینگ همه چه ارتباطی با هم دارند؟ آنها همه پر از قلب هستند! ما یک مرد سکسی (که معمولاً مشهور است) را قلب قلمداد می کنیم. هر دختری که در حال رشد است پوسترهای دلخواه مورد علاقه خود را بر روی دیوارهای خود داشت.

"آیا Ryan Gosling را در گانگستر آمریکایی دیدید؟"

"بله من کردم! او بسیار ناز است! "

"فقط ناز؟ او یک قلب بزرگ است. "

 

18. برای دوست داشتن (صفت)
آیا تا به حال چنین احساسی را تجربه کرده اید که وقتی در نزدیکی کسی هستید که واقعاً دوستش دارید یا دچار خرد شدن شده اید و کمی احساس سرگیجه می کنید؟ شما شکوفا می شوید و پروانه هایی در معده دارید؟ نگران نباشید این یک بیماری نیست ، بلکه این بدان معنی است که شما واقعاً شخصی را به خود جلب کرده اید و در کنترل احساسات خود مشکل سختی دارید.

اگر عاشق هستید ، همیشه در مورد این شخص فکر خواهید کرد. متأسفانه ، درمانی برای عشق ورزی وجود ندارد ، غیر از اینکه به او بگویید که شما آنها را دوست دارید. امیدوارم فرصتی برای تاریخ گذاری آنها پیدا کنید!

"من فقط نمی توانم جیسون را از سرم خارج کنم. هر جا که برگردم او آنجا است. مشکل من چیست؟"

"هیچی ، شما فقط کمی دوست داشتنی هستید که همه. شما باید به او بگویید که چه احساسی دارد - شما هرگز هرگز نمی دانید!

19. برای پرسیدن سوال (عبارت) / پیشنهاد (فعل) / پایین آمدن بر روی یک زانو (عبارت)
همه اینها را باور کنید ، همه این افعال / عبارات به معنای یک چیز هستند. وقتی شخصی از شخص دیگری می خواهد با آنها ازدواج کند ، او این سوال را مطرح می کند ، پیشنهاد می کند و روی یک زانو پایین می آید. با این حال ، آخرین عبارت به زمانی گفته می شود که شخصی از یک جسد روی یک زانو پایین بیاید و از شریک زندگی خود بخواهد ازدواج کند ، اما به هر حال بسیاری از افراد این کار را می کنند!

"تبریک می گویم نامزدی خود را با رابرت!"

"با تشکر."

"بنابراین به ما بگویید ، چگونه او این سوال را مطرح کرد؟"

"خوب ، واقعاً رمانتیک بود و او هنگام غروب آفتاب من را به بالای تپه برد ..."

 

"شنیدی که شون دیشب به الین پیشنهاد داده؟"

"واقعاً؟ در روز ولنتاین؟ این خیلی رمانتیک است! "

"من می دانم ، آنها قصد دارند در چند ماه ازدواج کنند."

"وای ، این سریع است!"

 

"چگونه آلن ، جن را پیشنهاد کرد؟ آیا او روی یک زانو پایین آمده است؟ "

"نه در ابتدا ، اما من به او گفتم که او باید به درستی از من بپرسد که آیا می خواهد با من ازدواج کند!"

"ها هه ، شما اینقدر معنی دارید!"

"نه ، منظور من نیست. من فقط یک رمانتیک پیرمرد هستم که همه چیز است! "

نترسید به کسی نشان دهید که چقدر به آنها اهمیت می دهید و اجازه نمی دهید زبان انگلیسی شما را عقب نگه دارد. عاشقانه در هوا است و ما برای همه شما یک روز ولنتاین بسیار مبارک آرزو می کنیم.

 

منبع

زبان سرای مدرسین...
ما را در سایت زبان سرای مدرسین دنبال می کنید

برچسب : زبان انگلیسی,انگلیسی,یادگیری انگلیسی,مهارت انگلیسی,مکالمه انگلیسی, نویسنده : زبان من intertek بازدید : 280 تاريخ : سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 2:00